czwartek, 12 listopada 2015

Hiszpańskie opowieści: instagram mix.

       Powoli staje się to moją małą tradycją, że każdy większy cykl opowieści rozpoczyna się krótkim przeglądem zdjęć z Instagrama. Tym razem nie będzie inaczej, bo uważam, że takie migawki sprawdzają się idealnie w roli wprowadzenia do tematu. A w tym przypadku jest on naprawdę szeroki, bowiem mimo spędzenia w Hiszpanii zaledwie niecałych dziesięciu dni, udało nam się zobaczyć całkiem sporo. Plan wyjazdu mieliśmy dość napięty, bo Andaluzja jest absolutnie fantastyczną i niezwykle zróżnicowaną krainą, gdzie można znaleźć mnóstwo przepięknych miejsc, z których chciałam ujrzeć na własne oczy jak najwięcej. I zgadzam się z napotykanymi w Internecie komentarzami, że kto raz pojechał do Andaluzji, będzie chciał do niej wracać i wracać. My wrócimy tam na pewno, bo wiele jeszcze rzeczy pozostało tam przez nas do odkrycia. A na razie zapraszam na mały przedsmak tego, w czym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. :)

plaża w Tarifie - przed nami już tylko Afryka, widoczna w tle. :)
na plaży z widokiem na Alicante, gdzie mieściło się lotnisko, na które przylecieliśmy i z którego wracaliśmy do Krakowa.
Mirador de San Nicolas - z widokiem na Alhambrę w Granadzie.
na murach Alcazaby w Alhambrze - widok na Granadę.
Pałac Nasrydów w Alhambrze. <3
Generalife - ogrody w Alhambrze.
Setenil de las Bodegas - jedno z białych miasteczek Andaluzji.
z widokiem na słynny most w Rondzie.
zachód słońca nad Arcos de la Frontera - też jedno z białych miasteczek.
Juzcar - dla odmiany niebieskie miasteczko, czyli Wioska Smerfów. ;p
Costa del Sol - na plaży w Nerja.
Pampaneira - nasz najwyższy nocleg na wysokości ponad 1000 metrów nad poziomem morza.
plaża San Juan w Alicante - bo czas na plażing też musiał być. :)
wielkie serduszko dla Hiszpanii za piękny pobyt i cudowną pogodę.
a takich zachód słońca żegnał nas w drodze powrotnej gdzieś nad Balearami - fotografia z samolotu. :)

       Mam nadzieję, że ten zbiór migawek zaostrzył Wasze apetyty na cały cykl opowieści, bo to naprawdę jest zaledwie przedsmak tego, co pojawiać się będzie na blogu w najbliższym czasie. ;)

~~Madusia.

43 komentarze:

  1. Przepiękne, brak słów.
    Zdjęcia cudowne.
    Madusiu,
    jestem ciekawa jak organizowaliście sobie przejazdy do poszczególnych miejsc.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypożyczyliśmy w Alicante samochód, bo zdarzały nam się przeloty po kilkaset kilometrów, więc chcieliśmy jak najszybciej się przemieszczać. ;) a łącznie chyba prawie ze dwa tysiące przejechaliśmy. ;)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia...To musiała być niesamowita wyprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak cudownie *.* Też chciałabym kiedyś widzieć Afrykę :d haha, może napisz jakiś pościk kiedyś o hotelach? :3 bo na pewno masz doświadczenie :)

    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przyznam szczerze, że zastanawiam się czy przy okazji tego wyjazdu nie poruszyć tematu hoteli i ogólnie noclegów. i chyba kiedyś się pojawi taka notka też. ;)

      Usuń
  4. Piękne pejzaże i piękna dziewczyna. Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłam jeszcze w Hiszpanii, ale już od dawna marzy nam się wypad tam, ogólnie to są kierunki, które najbardziej mnie interesują wraz z południem Francji i Włochami, także zachwycam się zdjęciami, bo widoki nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Hiszpanii byłam w tym roku na tydzień w październiku. Jest po prostu bajeczna, słońce, plaże, morze, te klimatyczne uliczki, jedzenie po prostu wszystko. Też ze znajomymi pożyczyliśmy auto i przejechaliśmy 1200 kilometrów ,nawet udało nam się dojechać pod Pireneje :)

    Rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to myśmy w przeciwną stronę jechali - głównie Andaluzję zjeździliśmy wzdłuż i wszerz, zahaczając dość mocno o góry Sierra Nevada, ale o tym też sporo będzie na blogu. :)

      Usuń
  7. Zdecydowanie zaostrzył apetyt! Świetne zdjęcia! Czekam z niecierpliwością na następną notkę! :) Mi się jeszcze nie zdarzyło być w Hiszpanii, ale mam nadzieję kiedyś to zmienić ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudownie, aż chcialoby sie tam byc!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mada, zawsze z ciekawością czekam na nowe wpisy.Jesteś motywacją i inspiracją. Pozdrawiam.:) anioł m.

    OdpowiedzUsuń
  10. coś wspaniałego te zdjęcie i klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam zdjęcia na Instagramie i już nie mogę doczekać się relacji z Hiszpanii i zdjęć! :) czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam marzenie, żeby nauczyć się kiedyś języka hiszpańskiego. No, ale w Hiszpanii też jest pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, sama teraz się też uczę. ;) zdecydowanie przydaje się w Hiszpanii, bo chwilami ciężko jest z samym angielskim. ;)

      Usuń
  13. Zdjęcia są przecudne! Zazdroszczę wycieczki ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tak przeglądam ten blog to nie mogę się nadziwić ile wy w takim krótkim życiu pięknych miejsc zobaczyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc na zdjęcia, rzeczywiście można zakochać się w tych miejscach :) Uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hiszpańskie niebo mnie zauroczyło. Jak nie głęboki błękit w dzień, to wszystkie odcienie pomarańczy wieczorem. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tym pierwszym zdjęciu *.*
    Zapraszam do mnie :)
    Szybki tutorial mojego makijażu ! :)
    http://nononomx.blogspot.com/2015/11/makijaz-by-nononomx.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne zdjęcia *.* zazdroszcze Ci strasznie :)! od zawsze marzy mi sie Hiszpania.. tyle tam miejsc do zwiedzania, ze tez pewnie na jednym pobycie by sie nie skonczylo. Ciesze sie ze Ci sie podobało, wspomnienia na pewno bedą niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę, uwielbiam podrózować, a nigdy nie byłam za granicą :(
    Piękne zdjecia! Fantastyczne ujęcia z tyłu, widziałam gdzieś podobne:)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjecia!!!
    zapraszam do mnie. może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uważam, że Andaluzja jest pięknym miejscem do zwiedzania i można się w niej zakochać. Podziwiałam i sama niektóre z miejsc pokazanych przez Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawde ci zazdroszcze
    tego wyjazdu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęci, piekna figura i tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, chciałabym tam kiedyś pojechać :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochana♡ Pieknie!
    Zapraszam do mnie:
    roselillyblog.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie się będzie czytać o takich miejscach w zimne i ciemne jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fakt Hiszpania jest przepiękna, byłam na wakacjach w Lloret de Mar 10 dni, ale to zdecydowanie za mało, pomijając fakt, że byliśmy w Barcelonie na wyspie Tossa de Mar itd ;-) Coś pięknego ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przecudowne zdjęcia, to pierwsze jest idealne. zazdroszczę wizyty w tak cudownym miejscu!
    obserwuję już twojego bloga od dłuższego czasu! mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie na nowy post i może też zagościsz na stałe! queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Widoki są naprawdę niesamowite! Ciekawa podróż Ciebie spotkała :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Po prostu cudownie spedzony czas ,w Chorwacji i we Włoszch byłam po razie superowe zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj marzy mi się Hiszpania<3,nie mogę napatrzeć się na zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia oddają klimat tamtego krajobrazu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Jeśli możesz, zostaw adres, będzie łatwiej mi się odwdzięczyć. :)
I nie pisz obs za obs, jeśli chcesz- zaobserwuj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...